Thursday, May 8, 2008

Sweet Memories of LA - Part 2

Part 2

After a week, aku dapat tempat tinggal at Machester.Two room apartment dan aku tinggal dengan 4 orang lagi, 2 men and 3 girls.Aku suka apartment aku nie sebab ada easy access to class,gym,swimming pool but the rental price is higher..up to USD 1500 a month per apartment.Imran stayed at other apartment.Aku bawah,dia kat atas.

Aku punya kelas kebanyakannya start petang so aku jalan kaki ke kelas everyday and balik dalam pukul 10mlm.Tak lama lepas tu aku dengar Imran beli bicycle..the first bicycle.Dia cycled pergi kelas we all semua jalan kaki.Tu yang buat aku kenal dia.Sebelum nie dalam kelas aku tak pernah perasan dia...handsome jugak ye.Tak lama lepas tu aku pun beli basikal.Basikal aku warna pink,ada gambar powerpuff girl lagi.Bestnya dapat naik basikal padahal sebelum nie pernah jugak naik basikal tapi masa sekolah rendah la....

Kisah cinta kami belum bermula lagi.....jeng..jeng...jeng.....

Nak dijadikan cerita aku break off dengan boy friend aku yang aku tinggalkan kat Malaysia.Aku tinggalkan dia banyak sebab dan tak boleh nak diceritakan disini..dalam masa yang sama Imranpun break off ngan girl dia...secara kebetulan.Aku masa tu memang sibuk...study..study and study.Aktiviti harian aku, pagi aku gi jogging atau pergi gym then petang gi kelas.Malam siapkan assignment atau homework.Macam tu lah...

Imran nie dia first student yang buat part time job, kerja kat car wash owned by mexican.Dialah yang paling loaded masa tu.Sebab tu dia dapat pakai basikal.His routine start at seven in the mowrning, and then petang attend kelas.Aku nie memang suka belajar and sometimes aku jadi tutor tak bergaji untuk kawan2 aku dan Imran salah satu anak murid aku...he..he.. aku paling suka subjek calculus and lecturer dia nama Dr.Babaie(Iranian).So Imran pun selalu gak datang study ngan aku.

Imran nie suka usik aku,menyakat aku dan ada one day kami main roller blade sama2.Ntah macam mana selepas 8 bulan di bumi Amerika aku mula meminati Imran.So cerita pun bermulalah....

Mula2 ramai yang tak nak kami rapat tapi atas nasihat kawan2 rapat,Abang Dollah,Lalos,CD kami mula menyelami hati masing2 and seem that we have chemistry.Kami banyak habiskan masa bersama-sama, main basketball and footbal kat Hermosa Beach,fishing mackerel at Redondo beach and so on.........perjalanan cinta kami bermula

Our first date pergi San Diego,kami rent a car ajak Bagan and Superman sekali jadi taklah pergi berdua je.Saja jalan2 then tumpang tido kat rumah Meor...tulah our first date.

No comments: