Thursday, May 8, 2008

Part 4-love at Redondo Beach



After a year, and after 3 months couple,we decided to buy a second hand car.So we bought a white Toyota Camry with on USD 800.So we don't have to take a bus or bike anymore.Bila dah ada kereta langkah kami makin panjang dan kami berpindah ke apartment yang lagi cheap.Kami pindah ke Inglewood and shared with Yot,Kurt,Meor,me and Imran.Kami seronok disana.Kami kesekolah bersama2 dan hapy together.Aku dah belajar memasak,sebelum nie aku tak pernah memasak,adik beradik aku semua perempuan,aku tak pernah minat nak memasak sebab dulu aku tinggal dengan kakak kedua aku yang memang suka memasak..jadi imranlah yang mengajar aku memasak.Pertama sekali dia ajar aku masak kari ayam,lepas tu hari2 makan kari ayam.Kawan aku dari Pakistan ajar masak spagetti and other so start from there aku suka memasak walaupun tak pandai sangat...tapi bolehlah makan.

Bila dah berkereta kami gemar memancing dan our destination is Redondo Beach.Redondo beach is not very far from our place and we always caught plenty of mackerel fish and sometimes tak habis nak makan so kasilah kat others Malaysian yang living nearby.

Bila boring atau habis exam kami pergi Palos Verdes untuk menikmati keindahan alam dan lepak rumah Gina.

No comments: