Friday, May 16, 2008

Kisah Weeda and Khairul

Kisah Weeda and Khairul bermula di campus IAS,Toulouse.Khairul nie fasih French language dan easy to be friend.Husband aku pertama kali berjumpa Khairul dia dah suka.Dia kata Khairul nie easy going and easy to talk to..so bila diorang offer untuk membeli kelengkapan harian aku setuju.Masa tulah aku jumpa Weeda and their little girl,Maryam Aqilah.Aku pun tak tahu kenapa kami begitu mudah rapat mungkin ada chemistry kata orang tua2...anak2 kami pun boleh become friend easily sedangkan Aqilah susah nak berkawan dengan orang at that time.Kami banyak habiskan masa bersama2..aku happy sangat berkenalan dengan mereka.Susah aku nak gambarkan perasaan aku dan aku betul2 berterima kasih atas segala pertolongan dan persahabatan mereka.Sekembali ke Malaysia aku rindukan mereka...terutamanya anak aku, Alif.Sampai sekarang nama kakak Aqilah meniti di bibir...aku tak tahu kenapa dia selalu terkenangkan anak dara weeda yang sorang tu...tak sabar aku menanti kepulangan mereka.......

Aku harap persahabatan kami tiada akhirnya....amin!

No comments: