Tuesday, May 13, 2008

Good bye Los Angeles

Good bye LA.....I left LA on 4th Jan 2004 and i am the last student back to Malaysia ...together with me is Imran,CD and Faiz.I cried all the way until reached KLIA ....I am decided to get back to Malaysia to get married with Imran and this is the most difficult decision to make in my life because i got offered from many company and stay at LA...I saw everyone is crying...this is the sad memories for all my life.

Aku terlalu menyayangi Kak Aidah and abang Mufti...aku tak sanggup melangkahkan kaki ke Malaysia kerana kehidupan disana lebih bermakna dan semangat kekeluargaan mereka yang begitu tebal dan kukuh...aku terlalu merindui mereka sehingga sekarang kerana kasih sayang mereka yang begitu mendalam terhadap aku dan imran.Aku betul2 sedih dan aku berharap hubungan kami akan kekal selamanya....amin.

Aku tak boleh nak bercerita tentang ini kerana tiap kali aku terfikir tentang mereka airmata aku mesti mengalir....sedih sangat.

No comments: