Friday, May 16, 2008

Permintaan Weeda

Atas permintaan Weeda, 7 facts about myself..susah nak cerita pasal diri sendiri nie.

First : Aku bersyukur bersuamikan Imran Mohd Salleh,lelaki yang begitu memahami dan menyayangi aku sepenuh hati..bagi aku dialah suami dan juga sahabat karib aku yang boleh bercerita apa sahaja dari perihal isu politik,isu semasa sampailah ke kereta...ini mungkin kerana kami mempunyai latar belakang pendidikan yang sama..

Second: Aku dikurniakan hero-hero yang cukup handsome,kacak,comel,baik..Alif Adha dan Arif Irfan.Mereka yang membuatkan kehidupan aku bertambah meriah dan sibuk...

Third: Aku bertuah mempunyai family in law yang penyayang dan memahami...

Fourth : Aku nie suka membaca.Aku boleh membaca apa2 saja reading material yang ada walaupun tiada kaitan langsung dengan hidup aku.Aku harap anak2 mewarisi sikap suka membaca aku ini.Aku suka sangat menyimpan bahan bacaan sampaikan tiada ruang untuk aku menyimpannya dirumah so aku kena hantar semuanya pergi office aku kat MIAT.

Fifth : Aku nie tak ramai kawan perempuan.Kawan perempuan aku boleh dikira dengan jari,entahlah mungkin background aku yang mempunyai kawan sejantina yang limited tambahan pula kebanyakan kawan suami aku semuanya kawan aku,jadi aku cuma berkawan dengan isteri2 mereka atau girlfriend2 mereka..aku rasa kawan perempuan aku yang kekal atau selalu aku hubungi adalah weeda,kak Aidah,Gee (wife CD),Shikin(wife Superman)and Midah(classmate).Other than that,aku jarang berhubung.Bukan tak nak contact atau call tapi aku selalunya tanya khabar mereka melalui si suami yang satu office dengan aku.Teruk ke aku nie???

Sixth : Aku tak suka shopping sebab aku terpaksa melayan karenah tiga hero semasa bershopping.Aku kalau boleh semuanya nak beli online..jimat masa.Aku dah biasa tengok barang
yang murah di tempat lain jadi aku tak suka shopping kat Malaysia.Aku suka compare harga barang dengan tempat lain...bila aku rasa mahal jer aku tak beli kat situ walaupun aku amat memerlukannya.Aku tak suka shopping tapi aku suka berjalan....suka habiskan masa pergi ketempat2 yang cantik..aku suka bercuti bersama keluarga kecil aku...

Seventh : Aku tak pandai memasak...aku cuba tapi selalunya fail.Aku banyak beli buku2 resepi tapi hasilnya tetap tak sama.Aku kena attend kelas masakan agaknya....nasib baiklah anak2 aku semuanya tak sensitif tentang makanan...


That's all about myself...

No comments: