Tuesday, May 13, 2008

I am getting married

I am getting married(nikah)on 1st May 2004(Labour Day) and the wedding ceremony on the next day at my place.The best thing masa tu ingatkan my parent tak nak bersanding so we didn't prepare persalinan untuk hari tu so lepas jer nikah kami rush cari baju untuk bersanding.Nasib baik auntie aku ada contact..kelakar betul time tu.Masa bersanding pulak some of my student datang so adalah yang kena jadi pengapit .....ha..ha...tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan majlis bertandang seminggu selepas itu... The best thing Midah (my very best friend) datang...

Aku bersyukur kerana semuanya selamat dan yang paling best ramai kawan2 sekolah lama aku datang walaupun last aku jumpa some of them selepas SPM 1996..maknanya ada antara mereka yang aku tak jumpa 8tahun lamanya....

Impian aku untuk mendirikan rumahtangga bersama Imran tercapai setelah setahun bercinta.....semoga kami bahagia ke anak cucu...amin..

No comments: