Tuesday, July 15, 2008

Tagged by weeda

Tagged by Weeda

5 hadiah yang diimpikan
-Nikon D80
-New car(range rover)
-Land at Terengganu viewing sea
-Vacation at LA
-Vacation at France

Alasan atas pilihan itu
-Sebab aku dah minat bidang photography..senang nak merakamkan apa sahaja yg aku rasa cantik dan menarik terutamanya aksi anak2 aku.
-Sebab cantik,tahan lasak
-Sebab nilai tanah kat kampung aku akan naik sampai berjuta2 setiap ekar.Geram jer aku...tengah ekonomi meleset nie mana mampu nak beli tanah.Kalaulah aku ada duit lebih aku beli tanah orang kampung aku tu..
-Aku nak melawat kawan2 aku kat sana
-Aku nak melawat kawan2 aku jugak

5 impressi terhadap orang yang diminati
Of course my beloved husband..
-sebab dia hensem dimata aku
-sebab dia kawan baik aku dari dulu sampai sekarang
-aku boleh berkongsi apa sahaja cerita sebab background aku sama dengan hubby aku.Boleh bercerita dari enjin kereta sampailah ke isu politik tanahair.
-sebab dia tak pernah berbohong dengan aku
-sebab dia sayang aku

5 perkara hebat yang dilakukan
-menceburi bidang penerbangan
-berkenalan dengan Imran
-berkahwin dengan Imran Mohd Salleh pada 1 Mei.
-melahirkan Alif Adha bin Imran pada 15 Januari
-melahirkan Arif Irfan bin Imran pada 8 Ogos

5 ciptaan yang paling disukai
-Camera sebab boleh rakamkan gambar
-komputer riba sebab senang nak dibawa kemana saja
-kereta sebab boleh kesana sini dengan senang
-kapalterbang sebab boleh jimatkan masa perjalanan
-Alam semesta yang cantik

5 perkara yang dibenci
-Traffic jam
-Menunggu
-Internet down
-hasad dengki
-orang jahat

5 orang mahu di tag
-yaz
-kak aidah
-kurt
-baiti
-midah

1 comment:

bEth said...

eh?saya pn ader la..suke suke suke..hehe