Thursday, July 3, 2008

Sambung cerita

sambung cerita....tak lama lagi dah start masuk kelas balik.Malasnya rasa..malas nak buat apa2.Nak duduk rumah aje.Main dengan anak2.Putera kedua aku dah menunjukkan inat untuk berjalan,bulan depan setahnlah dia.Mintak2 cepatlah berjalan.Yang kedua nie tak banyak ragam macam abang dia cuma sekarang dia dah pandai marah abang dia bila berebutkan mainan.Kesian aku tengok abang dia..tapi takpelah,abang dah besar.Aku lupa nak upload gambar.Camera bawak tapi usb yang tak baawak.Nanti aku uploadlah.Akusekarang nie tengah siapkan sepupu aku punya wedding card.Dia punya wedding hari raya puasa nie,jadi aku siapkan cepat dia punya kad.Tengah free nie aku kenalah buat dulu.

Sekarang aku selalu terima tetamu.Kadang2 pukul 11mlm pun adalagi yg datang nak tengok rumah kecik aku tu.Ramailah jiran2 aku nanti sebab semua yang datang nak beli rumah kat situ.Diorang survey dulu,jadi rumah aku nie is a must to see.Mostly kawan2 hubby akulah...ramailah kawan anak2 aku nanti.Anak sulung aku sekarang nie dah ada rutin baru,mesti nak mandi swimming pool dulu sebelum masuk rumah.Jadi biasanya dinner kitorang paling awal 8.30 mlm.Tengok mood anak2.Kalau mood diorang ok barulah boleh masak.Anak sulung aku tak suka makan kat kedai,jadi kenalah mama dia masak.

Hari nie aku letih sgt sebab malam tadi tido sekejap jer.Anak sulung aku mintak urutkan kaki dia.Dia kalau ter over active siang hari,malam mesti nangis2 mintak picitkan kaki.Terpaksa bersengkang mata malam tadi melayan dia sampailah di tertidur balik....

Anyway happy wedding day for Along Udin and Ayu and congratulation to Epi dapat continue study at greenwich.Syabas and tahniah!

No comments: