Tuesday, July 22, 2008

No story

Title aku hari nie no story.Takde story untuk hari nie.Esok aku kena gie UPM buat test,collect data.Aduhai....start balik dunia student aku...nak tak nak aku kena hadapi juga untuk kemajuan diri sendiri dan kebahagiaan anak2.Bersusah-susah dahulu bersenang senang kemudian....semoga anak2 memahami kesibukan mama.....walau apapun mama tetap utamakan anak2 mama.Tinggal beberapa hari lagi untuk Olympic Beijing bermakna tinggal beberapa hari lagi untuk anak kedua aku menyambut hari jadinya yang pertama.Aku ingat nak buat bbq jer,ajak kawan2 terdekat.Tapi tak tahulah bila nak buat.Sibuk sikitlah sekarang.

Semalam balik ofis hubby aku nak makan cheese cake.Kenalah beli sebab aku tak pandai buat kek tapi kat kedai takde jual yang setengah kilogram,yang ada 1 kg.Belilah jugak...takut ada yang kecur air liur nanti.Malam tadi lepas maghrib aku hantar suku daripada kek tu pergi rumah girl adik lalos yang tinggal satu blok ngan aku.Kebetulan dia tengah demam,suka dia dapat kek.Nie banyak lagi kek kat rumah aku.Sapelah yang nak habiskan kek yang banyak tu...tapi takpelah aku simpan jer,manalah kalau ada yang datang rumah aku nanti.

Superman dah start buat nasi lemak so aku tak masak lah malam tadi,superman hantar nasi lemak kat umah aku on the way nak hantar pegi MIAT.Itulah no story aku kali nie.

No comments: