Wednesday, September 17, 2008

A visit from my sisters

Adik Arif yang tidur sepanjang waktu berbuka...
Baby Ira(anak adik aku yg no 2)

Puteri dan Nisa
Alif dan sepupu-sepupu...all girl

Last saturday adik beradik aku datang berbuka kat rumah.Aku happy sangat because nie first time diorang sampai rumah baru aku.Adik beradik aku tak ramai,4 orang jer.Kakak aku yg no 2 tak dapat datang sebab hubby dia ada meeting.Takpelah...meriah rumah aku.Akak aku yg sulung ada anak perempuan tunggal,Puteri namanya,dah 4 tahun.Anak adik aku pulak 2 orang perempuan, Nisa 3 tahun,Ira 10 bulan.So sampai jer rumah anak2 dah tak sabar nak mandi swimming pool.Aku kenalah turun sekali sebab abah2 semua tak nak temankan anak2 mandi.Diorang nak berborak sebab dah lama tak jumpa walaupun duduk dekat2.Aku terpaksa mandi sekali sebab Arif nak sangat mandi.Hari tu aku masak nasi ayam dan nasi putih pun ada.Nasi ayam untuk bebudak tu.Nasi putih semua lauk yang bakar2 plus daging goreng favourite my hubby.Tengah mandi yang abah-abah pergi pasar ramadhan dan bila diorang balik bawak kuih banyak sangat.Masing2 beli kuih tak ingat....aku postkan photo anak2 yang tengah gembira bermain.

No comments: