Thursday, September 11, 2008

Tag

Aku kena tag lagi,weeda...anyway aku tak de apa nak buat today.Demam..tapi aku pergi jugak ofis MIAT nie sebab aku boring duduk rumah jer.Anak2 pergi nursery..aku ikutlah sekali.

What were you doing 5 years ago..
* 5 years ago means 2003...aku kat US lagi,buat degree then masa tu tengah hangat bercinta dengan hubby aku.Baru beberapa bulan bersahabat dan baru nak mula bercinta.He..he..and that time we spent a lot of time together.Fishing,roller blading,skateboarding,football,basketball...and so on....and the end of that year I cried a lot...because need to go back to Malaysia..aku tak sanggup tinggalkan Kak Aidah and Abg Mufti..

What were 5 things on to do list for today
*as per daily routine
- balik layan anak2 sebab bila balik dari nursery (daycare) diorang nak attention lebih especially si abang,adik senang jer nak tackle..adik bagi dia eat something dia okaylah.Si abang nie yang bermacam2 permintaan dia...
- Lepas semua ok baru start masak untuk berbuka.
- Lepas berbuka basuh pinggan
- Basuh baju
- Jemur baju/lipat baju

What are 5 snacks that you enjoy
- keropok terengganu
- tu jer..aku tak suka snacks....

What are 5 jobs you've had
- student skmt and smk
-student mnri
-student nrait
-lecturer kat MIAT
-student upm

What are 5 things that you would do if you're billionaire
- aku rasa aku tak ditakdirkan jadi billionaire atau millionaire tapi takpelah..tak salah berangan kan....aku nak bukak franchise smartreader dan kumon banyak2,aku nak jadi pengetua sekolah aku sendiri,aku nak hantar anak2 aku belajar tinggi2...aku nak melancong setiap bulan,aku nak pergi haji setiap tahun...boleh ker....

5 people I want to tag
-baiti
-midah
-kak aidah
-kurt
-gurl

1 comment:

weeda said...

"Selamat Menyambut Puasa... Selamat melaksanakan ibadah dengan sempurna, Selamat Menempuhi dugaan, dan mohon maaf sekiranya ada salah dan silap"

u've been tagged.. hehe