Monday, August 4, 2008

A visit from ex-students

Hari nie kami dikejutkan dengan visit dari ex-students kami yang sedang melanjutkan pelajaran di UK.Happy jugaklah sebab adalah jugak ex-students yang datang menjenguk kami...dapatlah berkongsi pengalaman.Actually tu ex-student hubby aku,aku nie tak lah rapat sangat dengan student pun,hubby aku lainlah.Dulu selalu jugak aku buat makan2 utk student tapi sekarang nie tak buat lagi sebab aku takde student,aku nie kan dah jadi full time student.Maybe next year baru jumpa student balik...hu..hu...Dulu aku selalu jemput budak2 student nie datang rumah,tapi yang close lah....terutamanya badge Johan.Sampaikan diroang nak pergi oversea dulu diorang jemput attend kenduri doa selamat..itulah closenya hubby aku ngan student.Aku jer yang malas nak rapat ngan student...aku ingat dulu,dalam tahun 2006 aku buat openhouse sempena hari raya kat rumah aku,sudahnya penuh rumah aku....penat aku memasak..ramai sangat yang datang.Sampai tengah malam barulah diorang balik...penatnya...tapi sekarang aku tak buat lagi...nantilah aku ada masa nanti aku buat reunion ajak students dulu2.Kadang2 best jugak jumpa ex-students nie sebab terasa diri ini macam cikgu...cewah....itulah indahnya dunia 'pensyarahan'....jasamu mendidik anak bangsa sentiasa dikenang.

No comments: