Thursday, August 28, 2008

Summons

Aduhai...aku baru jer cek myeg.Cek summon kalau ada.Masyallah....nama hubby aku ada 12 summon.Memanglah no plate kereta semua betul tapi masa tu hubby aku dah jual kat orang cuma tak tukar ownership.So summon speeding semua atas nama hubby aku.Sedihnya.....silap betul hubby aku tu.Dia selalu macam tu...percaya sangat kat kawan2 dia.Tension aku..dah lah dekat nak raya nie....kereta ford 1 summon,kereta citroenZX 2 summon speeding,kereta peugoet 3 summon speeding,kereta waja 6 summon speeding.Aduhai....aku tak tahu lah hubby aku nak bagitahu kawan dia ke tak...banyak tu.Aku calculate total amount yang kena bayar RM 1340.00.Sedihnya....nasihat aku kalau jual kereta kat kawan please make sure tukar ownership.Susah woo....hubby aku dah berapa kali kena tapi tak pernah nak serik.Tak fahamlah aku...

No comments: