Tuesday, April 7, 2009

Update!

Mmmmm...long time no entry.Blog aku nie dah kira berkarat,bukan berhabuk lagi dah...actually aku nie memang busy dan saje buat2 busy...atas permintaan kawan2 aku update jugaklah.Byk perkara yg meng'happy'kan aku this month...the list are below:

1)Member lama aku contact...yatie mezah dan actually adalah a few friend yg dlm contact dia tu member aku tapi aku takut nak add they all,who am I?A little person in this big world....hopefully adalah kengkawan akan contact aku.Aku nie mcm nielah..still mcm dulu..cuma sekarang busy memanjang dan telefon aku cuma akan berjawab during office hours..no incoming calls allowed after office hour because that's the only time for me with family and refresh myself.

2) Anak2 dah makin besar, makin banyak karenah.Si Alif dah tak nak pergi sekolah...actually tak sempat nak catch up time.Banyak outstation so stop his school for a while..maybe after this just sent him for a tuition at Kumon.Si Arif dah banyak pandai tapi minat dia sama macam abah dia...suka big transport,lorry,jeep,aeroplane and all man's things.Si Alif nie pulak dah susah nak bawa berjalan, he know's his tv's schedule.

3) Abah dia aka hubby aku macam biasalah,still put on weight everyday..

4) Aku makin busy, ada AEROTECH conference this coming november and ICET this december.Busy betul..nie start 13-24 April ada course kat sg.buluh,may pulak ada big presentation kat MIAT pulak(visit from UPM to buy heatcon machine).....by June kena hantar thesis,by June jugak kena submit proposal utk new diploma program.....pecah kepala aku....TOLONG!!!!


5) Punyalah aku busy sampai tak sempat balik Terengganu...rumah Weeda pun dah lama tak pergi..masing2 busy.Parent aku dah bising dah....hopefully they understand me...ampun....

6) Oh ye...lupa pulak, 17-18 open interview kat MIAT utk student intake July 2009 dan aku salah sorang panel dia...hu..huu....I need a break time...

7) Hubby aku dah start tanam serai kat segamat, actually tolong abang dia jer...tak tahulah hasil nanti camna....

Oklah..need to stop..will continue later...lunch time!

No comments: