Thursday, April 16, 2009

new post

Hmm...nothing to do today bolehlah update my lovely blog yg dah usang nie.
Actually weekend nie aku busy jugak,jadi panel interview student intake july 2009.So my kids will be sent to nursery as usual.Hopefully they understand me.After that ada course pulak ngan Dr.Kerul..he...he..maybe monday or tuesday.Then we all planning to go back to my hometown because dah lama tak balik terengganu.Last balik december last year because before that my parent is here.Hmmm....since kelas dah cancel for 2 weeks better balik kampung.

My hubby dah start tanam serai kat kampung (segamat)actually best jugak bertani atau berjasa pada tanah nie.Anak2 aku pun nampak seronok sebab boleh main tanah liat.Sebenarnya projek serai nie bersama2 abang ipar aku..aku tumpang seronok jelah.Best tau bertani nie..hubby aku yg dah lama tak berpeluh akhirnya berpeluh jugak.Kerja kampung nie best dan tidur malam gerenti lena sebab badan dah penat.Anak2 aku terutamanya adik cukup seronok bila kat kampung sebab dia suka main basikal dan naik motor ngan atuk dia.Seronok dia cuma si abang jer lah susah sikit.Dia sekarang nie suka sangat tengok tv.Geram aku dibuatnya.Kalau boleh 24 jam nak tengok cerita dia jer.Dah out of control dah.Dia boleh story balik apa yg dia dah tengok.Yg dia paling suka Tom & Jerry and Little Einstein.Dia punya berangan Ya Allah...susah nak cakap.Kalau naik kereta then stop at traffic light even green light dia suruh berenti dulu sebab nak fikir kalau dia jadi little einsten, which way to go,left or right.Can you imagine how addicted he is...!!!Si adik pulak tengah berlatih bercakap,dah banyak pandai dah.Dia banyak belajar dari abang dia...sekarang nie dah pandai wrestling ngan abang dia.Risau aku..kot2 ada yg terkehel ke..Ya Allah mintak jauhlah dari semua yg tak diingini....

Kawan2 lama aku masa sekolah rendah ada jugak yg contact aku,happy plus terperanjat sebab dah lebih sepuluh tahun tak contact each other..hhmmm..macammanalah life masing2...oklah ..need to focus on my thesis.Will upload photo later.

No comments: