Thursday, October 30, 2008

Long time no post

Long time no post....busy I think!

Actually I am very happy because weeda is back!Happy sangat sebab malam tu weeda datang rumah aku walapun dah lewat malam.Malu jugaklah aku sebab rumah tengah bersepah giler,maklumlah baru balik ofis kul 5ptg.Balik rumah terus masak..ingat nak makan kat rumah.Dahlah adik bad mood hari tu..nak dukung jer.Tilam tak kemas,sebab semua tidur kat bawah,musim hujan nie tidur kat bawah jer sebab tak panas.Aku tak sempat kemas....pinggan tak sempat basuh,baju tak sempat lipat,...haru jer...tengah masak hubby aku kata nak dinner ngan khairul and family.Apalagi aku kelam kabutlah siapkan anak2....lauk yg kat atas dapur tu terus tutup.Sempat masak nasi jer.Daging black pepper tak sempat masak.Ingat nak pergi awal sikit sbb alif sekolah,dia kena tidur awal.Tengah siapkan anak2 lalos pulak call...kami faham sebab anak dia kecik lagi,tak sampai 2 bln.Nak siapkan budak kecik nie takes time...so kami tunggu..nak jalan sama2.Sampai kedai Faiz dah lambat..hujan.Muaz tidur dlm stroller adik.Adik tak tido sebab dah tido on the way ke shah alam.Terperanjat aku tengok aqilah...so small and also khairul...maybe aqilah tu girl..alif lagi besar padahal aqilah lagi tua dari alif.Aqilah mula2 tu malu2..tak cakap banyak.Alif macam biasalah...he's "pencinta wanita"....tapi alif bad mood jugak taht night,dia sakit kaki,berlari naik turun tangga.kenalah abah dia pujuk.Adik ok jer...
Balik weeda ikut pergi rumah aku.So happy.....walaupun malu rumah berselerak.....

No comments: